Kenapa Pelajar Melayu Kurang Berdaya Saing

Ketahui Bagaimana Cara Mengatasinya

Gaya Pembelajaran Anda, Kenalinya

Posted by smartz di Julai 18, 2007

Assalamualaikum, Salam Pertemuan

Ok sebagaimana yang telah saya sebut dalam post yang lalu kali ini saya akan menerangkan tentang macam mana anda nak mengenali gaya pembelajaran anda. Namun begitu oleh kerana beberapa sebab, saya mengambil keputusan untuk tidak menerangkan tentang perkara ini secara terbuka. Bagi anda yang benar-benar berminat sila hubungi saya melalui email iaitu salimonz@yahoo.com. Letakan tajuk email anda “Gaya Pembelajaran” Jangan bimbang saya tak bercadang untuk mengenakan sebarang bayaran, free aje..

Sampai jumpa lagi

Satu Respons to “Gaya Pembelajaran Anda, Kenalinya”

  1. k'baca said

    \bigstar \bigstar \bigstar with \heartsuit
    boleh lah kirimin aku..!
    please mail to rishagandiko@gmail.com
    terimakasih

Tinggalkan Jawapan

