Kenapa Pelajar Melayu Kurang Berdaya Saing

Ketahui Bagaimana Cara Mengatasinya

Semakan Keputusan Lepasan STPM/Setaraf Kemasukan Ke IPTA sesi 200820091

Posted by smartz di Jun 18, 2008

Assalamualaikum, Salam Pertemuan

Bagi pelajar-pelajar lepasan STPM/Setaraf yang telah membuat permohonan kemasukan ke IPTA, keputusan tersebut telah boleh diperolehi di alamat di bawah mulai hari ini. Bagi yang berjaya tahniah di ucapkan dan bagi yang tidak berjaya jangan berputus asa tampoh rayuan untuk kemasukan ke IPTA telah dibuka dan boleh dibuat mulai hari ini sehingga 28 Jun ini

http://www.mohe.gov.my

Sampai jumpa lagi

44 Respons to “Semakan Keputusan Lepasan STPM/Setaraf Kemasukan Ke IPTA sesi 200820091”

  1. mentari said

  2. ceha said

    bila tarikh keputusan rayuan ke ipta lepsan stpm 2007 kuar?…………….

    • nabila syakilla said

      mcm mane nk buat rayuan lepasan Diploma? tak ada ruangan rayuan di skrin. puas cari……….tolong…..

  3. hazrin said

    apkh lmn web utk semak keputusan rayuan ke ipta lepasan matrikulasi 2007/2008????

  4. tochai said

    14/07/2008 tau..
    tengahari

  5. Temmy said

    dah confirm dah.. http://panduan.org said these.

  6. emry said

    salam….. bile bole kite mohon ke ipta tok lepasan matrikulasi yg abis bulan 4 tahun 2009????

  7. Alinah binti Masrin said

    saya sangat sedih kerana tak dapat melanjutkan pelajaran ke Universiti…

  8. Fatin said

    Saya nak tahu bila keputusan permohonan ke ipta sesi 2009/2010 keluar bagi lepasan stpm 2008????

  9. Rita said

    Saya nak tahu bila keputusan permohonan ke ipta sesi 2009/2010 keluar bagi lepasan spm 2008? Tolong beritahu kalau tahu.

  10. farhan said

    solat 5 waktu & berdoa pda allah s.w.t dan bertawakal…insyallah allah s.w.t. akan murahkan rezeki kita…amin….

  11. fariha said

    amin……terima kasih farhan

  12. fara said

    assalamualaikum…
    nak tumpang tanya la…
    cm ner nak cek keputusan permohonan ke ipta bg lepasan stpm 2008..???
    help me plrzzzzzz……

  13. NICK said

    assalammualaikum???
    nk mnx ptlgn phk tuan dalm ptyaan sy ni…
    cm ner nak check keputusan permohonan ke ipta bg lepasan stpm 2008???

  14. Akuzai said

    apa saja yang kamu suma bincang nih

  15. Feeda said

    salam..
    debaran makin di rasai
    mudah-mudahan kita semua berjaya menjejakkan kaki ke menara gading dgn bersulamkan mardhatillah..amin

  16. akuanex said

    hye aku zai.. mcm kenal nie..😀

  17. TASYA.. said

    kate ade rayuan online tapi xdi papar pun kan..camne nak buat rayuan online??

  18. lia said

    salam..
    nk tnya..
    usually bila dh wat rayuan tu bila br dpt tau ek??
    lg 1 bilanya br msk u if dh dpt rayuan tu??

  19. PESEK said

    BLA KPTSAN BGI PARA PRAYU YG BUAT RYUAN AKN KUAR, N PA ALMT 2?MKASEEEE….

  20. srms said

    bile tarikh keputusan rayuan diploma sesi 2009/2010 keluar

  21. srms said

    BILA TARIKH KEPUTUSAN RAYUAN KE IPTA LEPASAN DIPLOMA AKAN KELUAR?????????????????????????????????

  22. cherry said

    tarikh rayuan kua 10 july.. sabar2 yek

  23. leza said

    kpd smua kwn2 yg senasib,sabaq2 la…may b rsult kuaq 10july

  24. leza said

    ada x sapa2 dpt rsult stpm 5p tp xdpt msuk u mcm aku…….

  25. syawall said

    bilo keluar keputusan rayuan 2009/2010?

  26. Fiqa said

    sy pun dapt 5p gak tp x dapt masuk u ar. sama la mcm leza.

  27. widya said

    sabar je ler kalau ada antara kamu semua ng yg buat rayuan tp xdpt jga msk u…….nk buat mcm mna xad rzki….cba lg lah yer

  28. Isaac said

    tolonglah saya…saya mahu masuk belajar di universiti..kenapa kawan2 yang lain baru lepas spm boleh terus masuk u..kenapa saya tidak…result saya lagi ok dari mereka

  29. qal said

    adakah pihak uitm akan terima permohonan pelajar spm 2007 untuk ambilan disember ni…

  30. shafiq said

    nak tanye sikit..
    saya lepasan matrikulasi 2008/2009..saya sudah diberhentikan untok sem satu saya di Universiti..baru2 ini..
    saye kne apply baru untok masuk semula U…
    jadi jika saya ingin membeli no pin id..saya kne beli lepasan diploma/setaraf kan???

  31. MARIANAH said

    SY LEPASAN STPM INGIN TAHU EMEL TUK ONLINE UPU????

  32. MARIANAH said

    ASSALAMMUALAIKUM SY LEPASAN STPM INGIN TW EMEL TUK ONLINE UPU

  33. zulaika said

    bagila tau bila keputusan stpm keluar

  34. zulaika said

    bagila tau bila keputusan stpm keluar?

  35. farah said

    25 feb 2010..

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s